1. Wasalna
lejn l-aħħar tas-sena. Ftit jiem oħra u
skond il-kalendarju tagħna nibdew sena ġdida.
Mingħajr ma wieħed irid isib lilu nnifsu jerġa’ jdur lura u jħares lejn
dak li wettaq fl-aħħar sena. Inkella ftit
aktar jipprova jara aħjar jekk b’dak li wettaqna sirniex parti mill-proċess
sħiħ ta’ bidla għas-sewwa, il-ġustizzja u l-valuri sħaħ tal-ħajja li għaddejjin
minnhom. Bħala politiku nisrani nitlob u
nittama li kont strument f’idejn il-Ħallieq sabiex tikber il-ġustizzja soċjali
u l-paċi fis-soċjetà tagħna.
2. Hemm sens
ta’ pjaċir u sodisfazzjon li wieħed jaħdem favur il-ġid tal-bniedem sabiex
il-proxxmu jimxi 'l quddiem. Meta tara
li b’miżura, b’liġi, b’deċiżjoni inbidlet triq u seħħ dak li kien hemm ħtieġa
tiegħu mingħajr ma trid tiġġustifika ħafna mis-sagrifiċċji personali li tkun
għamilt. Jista’ ħaddieħor jipprova
jċekkinhomlok, jew jirridikolak, jew imaqdrek jew ikasbrek però ma tridx tagħti
każ u timxi 'l quddiem. Tħalli kollox
warajk, tħares lejn id-dawl tas-sewwa u ttarraġ ’il fuq.
3. Ħafna drabi
l-politiku jsib ruħu waħdu. Mhux
utilizzat tajjeb. Anzi mqiegħed ukoll
fuq xkaffa ta’ inattività u jista’ jħossu maqtugħ minn kollox, però hemm irid
jerġa’ jdur lura lejn qalbu u għeruqu b’iktar saħħa sabiex jgħarbel u jifhem
aħjar lilu nnifsu. Ma hemmx isbaħ
mill-ixjeħ ktieb fid-dinja għall-fonti ta’ l-għerf u l-issudar tal-qalb. Il-Bibbja mimlija b’pariri tajba għall-bniedem. Min jeħodhom bil-qalb mingħajr dubbji jaf li
qed jibni azzjonitu fuq pedamenti sodi li dal-kliem jagħtuh.
4. Hemm
materjal kbir li ftit jiġi utilizzat tajjeb.
Ibda mis-Salmi, li ma nafx lil min ma jċaqilqux (kemm kien jaf x’inhu
jagħmel San Benedittu li esiġa li s-Salmi jinqraw kollha f’ġimgħa) u kompli
bil-kotba kollha, speċjalment il-Vanġeli.
X’hemm isbaħ minn kitbet l-erba’ Evanġelisti, kollha mimlija b’eventi
minn ħajjet Sidna Ġesù Kristu?
5. Fl-aħħar
tas-sena l-jum tal-Milied jersaq biċċa biċċa lejna. Festa li fiha tant sustanza li titlob
l-attenzjoni tagħna mill-bidu, forsi b’attendenza anki għan-novena li però
ħafna drabi nagħtuha biss f’lejlietha.
Nispiċċaw inħarsu lejha bħal xi forma ta’ novella ħelwa, anġelika,
pastorali li però m’għandhiex rilevanza għar-realtà iebsa tal-ħajja ta’ kuljum
u għalhekk ma nħalluhiex tmissna f’qalbna.
6. Dan ġej
mill-fatt li nqtajna minn ċertu ħin għar-riflessjoni. M’għadniex ngħarfu kemm dan jista’ jkun
tajjeb u għalhekk drabi huwa biss dak il-kafè ta’ filgħodu jew wara nofsinhar
li jippermetti xi ħsieb fuq il-ħajja u l-iskop tagħha. Proprju dan il-fatt ġieb il-pubblikazzjoni
ta’ librett li huwa tweġiba tajba għal dawk li jridu jibdew triq ġdida u f’dak
jieħdu frott aqwa.
7. Rajt u
xtrajtli l-għażiża oħti librett żgħir, wieħed minn dawk li jidħol f’kull but
ta’ kull ġlekk jew ġakketta bl-isem interessanti ta’ “The Bible Espresso”,
bid-deskrizzjoni iktar qawwija fil-ġenb li taqra “The Bible in sips”. Huwa għodda sabiħa għal dawk li jaħsbu li
huma ultra mħabbtin. Bih tista’ żżomm
ruħek għaddej. Tixrob kuljum mhux biss
dak l-espresso li tant ħwienet qed iservu tajjeb iżda minn kelmet is-sewwa. Balzmu tajjeb u garanzija għal ħidma attenta,
diretta u li twassal għall-paċi u l-ġustizzja.
*Dan l-artikolu kien deher fil-gazzetti fl-2007.
No comments:
Post a Comment